Isnin, 3 September 2012

Marudu Fresh Water 2011 (Jalak)




Semasa membelek album-album picture dari phone terjumpa plak gambar ni.. Alangkah baik jika aku publish kat blog dari xder buat pe.. Memancing haruan atau jalak lebih tertumpu musim hujan dan pasang surut dan air sungai yang keruh mengizinkan untuk bermain air masin, terutamanya bOttom diboat dan casting landbase. Lagipom lubuk berdekatan dengan taman perumahan tempat aku tinggal.. Tahun sebelumnya  jarang dapat mancing kerana mengajar waktu petang selama 2 tahun.  Bagi aku mancing adalah untuk menghilang rasa sunyi berjauhan dengan keluarga lagipom aku masih belum kenal ramai kawan2 kaki pancing untuk lepak dikedai kopi dan mancing bersama..hehe.. Tapi sekarang hobi menjadi sebati dengan diri ini. Bermula dari tahun 2011 aku mula casting menggunakan lure untuk mancing haruan. ketika dikampung dahulu  hanya menggunakan katak betul sahaja. sungguh out of datenya diri aku dalam hal-hal mancing ni...

















  


































Tiada ulasan:

Catat Ulasan