Khamis, 30 Ogos 2012

HADIAH PERTAMA ISTERI DARI TCE TACKLE


Isteri aku selalu ikut2 aku  dan join sekali casting..adalah juga beberapa ekor haruan brjaya didaratkan.. Dek kurang pengalaman banyak haruan tidak berjaya hook-up. Biarpun gitu, tapi masih lagi tak berputus asa.. Bila ada masa free dia plak yang lebih ngajak aku gi casting..hehe.. Baru-baru ni terima panggilan daripada TCE tackle Kubang Labu, Tumpat suruh ambik hadiah peraduan mengilat majalah umpan april bil. 3.. HUHU..lepas ni makin semangat dia nak casting terpaksa la ikutkan dan bawa cari-cari lubuk untuk dia..


Apepun memang terbaik dapat meluangkan masa bersama keluarga atau orang tersayanag. dari cari lure, lubuk dan casting. Member card TCE aku pom dia yang pegan...Buat masa sekarang bila aku cuti dia yang atur jadual nak kuar mancing..kikikik.. Jadi xjadi lain cerita yang penting banyak masa dihabiskan bersama. 


Tersenyum gembira mendapat hadiah. First time hantar gambar ke majalah dapat hadiah biarpun  saguhati 

2 ulasan: